Tijdelijk werken bij Schiphol
FFFLEX werd benaderd door een klant die twee teams verwachtte vanuit een van hun vestigingen in Oost-Europa. Helaas was er op het eigen hoofdkantoor geen plek meer voor deze teams. Wij werden daarom benaderd om tijdelijke flexplekken te verzorgen.
Eerste contactmomenten
De klant had ons één week voorafgaand van hun komst benaderd. Er zat dus behoorlijk wat haast achter om alles zo spoedig mogelijk rond te krijgen. Om dat snel te verwezenlijken heeft FFFLEX contact opgenomen met de klant. Tijdens dat contactmoment hebben we samen met de klant duidelijkheid geschept. Zo is er besproken wat er allemaal nodig was tijdens hun verblijf op een van onze FFFLEX-locaties.
Wat voor soort flexplek?
De klant wilde dat de overgevlogen teams dezelfde faciliteiten zouden krijgen als wanner ze op het hoofdkantoor zouden zijn. Daarom waren ze op zoek naar twee ruime vergaderruimtes/werkruimtes waar de teams de gehele twee weken samen konden werken aan het project. Daarvoor hadden ze ook toegang tot een goed wifinetwerk en de printfaciliteiten nodig. Volledig ingerichte werkplekken waren niet nodig doordat de teams zelf hun laptops meenamen. Wel hadden ze de voorkeur voor een locatie dichtbij een luchthaven met hotelfaciliteiten in de omgeving. Idealiter waren ze snel vanaf hun hotel op werk en andersom. We kozen daarom voor onze locatie in Schiphol-Rijk, om de hoek van Schiphol en met genoeg hotelfaciliteiten in de omgeving.