Wel of geen kantoor in Nederland na Brexit?

De voordelen van een flexibele kantoorinrichting

Antwoord op de meest gestelde vragen

Welke kantoorfaciliteiten zijn belangrijk bij een flexkantoor?

Normaal gesproken denkt u waarschijnlijk nooit zo na over de kantoorfaciliteiten die beschikbaar zijn op uw eigen kantoor. Vaak worden ze geregeld door een officemanager en worden ze als normaal gezien. Wanneer u gebruik wilt maken van een flexkantoor is het wel belangrijk om na te gaan van welke kantoorfaciliteiten u nu gebruik maakt en welke ze aanbieden bij het flexkantoor. Komen ze overheen of missen er nog essentiele zaken?

Tips voor het huren van tijdelijke kantoorruimte

Als u op zoek bent naar flexibele werkruimtes en kantoorruimtes dan komt daar meer bij kijken dan u in eerste instantie denkt. Op uw kantoor bent u van alle gemakken voorzien en dat is voor u normaal. Gaat u naar een nieuwe locatie dan zijn al die zaken er niet, tenzij u er natuurlijk naar vraagt. Ga een kennismakingsgesprek voorbereid in met onze tips.

Efficiënt werken in een flexibele kantoorruimte

Werken op een flexplek kan voor veel mensen wennen zijn. U heeft niet echt een plek voor uzelf waar u uw spullen kunt opbergen en waar u ’s ochtends altijd terecht kunt. In veel bedrijfsculturen is dat normaal en wanneer de switch wordt gemaakt naar een flexplek moeten werknemers vaak acclimatiseren. Hoe kan iedereen efficiënt werken in een flexibele kantoorruimte?

5 tips voor de ideale innovatieve flexwerkplek

Wat is een flexibel kantoor?

Waarom flexibel werken in Schiphol-Rijk?